Již byla vydána finální verze 0.3z!Zdravím, chtěl bych vás informovat, že dne 16. 1. 2014 bylo na oficiálním sa-mp fóru zveřejněno
téma (klik), které informuje o aktuálním vývoji verze 0.3z.
Zatím se jedná pouze o RC (Release Candidate), i přes to už obsahuje několik nových funkcí a také došlo k několika razantním změnám.
Hlavní novinky:RC1-
změna ve způsobu střílení: nyní hráče zasáhnete při střelbě do jeho skinu, nehledě na jeho kvalitu připojení
- nový callback
OnPlayerWeaponShot, pomocí kterého lze zjistit, do jakého protivníka/vozidla/objektu hráč vystřelil (tak narychlo mě napadlo
využití terčů v ammu nebo třeba lov srnek (objekt))
-
nový parametr bodypart u callbacků OnPlayerGiveDamage a OnPlayerTakeDamage, který zjišťuje jaká část těla nepřítele byla zasažena
- nová položka v configu serveru - messageholelimit - která by měla zabránit případným DoS útokům (zatím nevím nic bližšího)
RC2- ke callbacku OnPlayerWeaponShot (viz výš) přidána
detekce střelby do per-player objektu- odstranění automatického zaměřování u ovládání přes joypad
RC3- Oprava chyby: U joypad uživatelů stále šlo automíření při přepnutí na dalšího hráče.
- Oprava chyby: Pokud jste vystřelili ze sniperu a mířili jste mimo území SA, kulka nefungovala.
- Nová funkce v pawn: VectorSize
RC4- opraven problém, kdy kulka, vystřelená na velkou vzdálenost, nemusela zasáhnout cíl
- opravena chyba, kvůli které nemohl být hráč zasáhnut, když stál na vozidle
- nametag LoS se už vztahuje i na server objekty
- callback OnPlayerGiveDamage je nyní volán i po zasáhnutí NPC
- přidána funkce GetPlayerLastShotVectors, která obsahuje dodatečné informace o výstřelu
- přidány funkce, které zjišťují dodatečné informace o hráčově kameře (zoom level, poměr stran)
- přidány některé funkce, týkající se síťového připojení hráče - zjištění packetloss, počet odeslaných bajtů atd.
RC5- opraveno několik chyb v samp klientovi
- optimalizace vnitřních funkcí klienta
- nová funkce: GetServerTickDate
- opraven problém s PVary při restartu serveru
- opraven problém s ukazatelem zdraví/vesty, který se stále objevoval i přes server objekty
- upraveno chování callbacku OnUnoccupiedVehicleUpdate a přidány nové parametry new_x, new_y a new_z
- položka configu shotcompmode (z předchozích RC verzí) nahrazena položkou lagcompmode:
- kód:
-
lagcompmode 0 - lag shooting (jako doteď) je povolen
lagcompmode 1 - (defaultně) lag shooting je zakázán (nový způsob střílení do skinu)
lagcompmode 2 - lag shooting je zakázán (nový způsob střílení do skinu, ovšem pouze na základě kontroly pozice)
- položka lagcomp přidána do klienta, konkrétně do sekce informací o serveru
Počítám, že další RC verze vyjdou v nejbližší době, novinky budu pravidelně přidávat.
Co se týče módu, v nejbližších dnech příjde nová verze 0.9.5, jen co projde nezbytným testováním. již vyšla